Sep 21, 2011

3 Sekawan

Pada suatu hari ada 3 sekawan bernama Jeman, Kitol dan Sukiman lepak2 duduk minum di kedai kupi. Diorang pun bercerita la berjam-jam lamanya..sehingga sampai satu ketika diorang pun kehabisan topik untuk dibincangkan..maka diorang pun berpakat la untuk bermain teka teki.


gambar hiasan

Jeman: Ok kawan2 aku ada teka teki untuk kamu ni..

Kitol&Sukiman: Terus kan jeman..

Jeman: Banyak-banyak buah..buah apa yang pelik?

Kitol: Emmm..buah pelik? macam lain seja bunyinya ni jeman..
Sukiman: Yalaahh..ini teka teki lucah ka ni? hihi.

Jeman: Issshhh..tiada la..kamurang ni..jawab dulu la.

Kitol: Emm..buah manggis??
Sukiman: Buah gajus??

Jeman: Salahhh! cuba lagi, cuba lagi.

Kitol: Hah..buah fikiran!
Sukiman: Buah hati!

Jeman: Salah jugak! Lagi?

Kitol: Buah Karem!
Sukiman: Anak buah!

Jeman: Pun Salah!

Kitol: Haihh..aku surrender la..akun akun..
Sukiman: Aku pun la..jadi apa jawapan dia?

Jeman: Jawapan dia..jeng3.. Durian!!!

Kitol: Ehhh!! kenapa pula??
Sukiman: Yaaa..macam tida logik seja tu..sebab apa?

Jeman: Hah! kan kamu dua pelik aku cakap durian..buah pelik la tu! HAHAHA!

Kitol&Sukiman: &@#$!*$%!!

10 comments:

Azeanthy Paiman said...

haha..lawak juga ni.hihi..

Aki said...

pelik oh ko ni bosku.. :-p

Deanona said...

ish3.. pelik.. pelik.. ;p

Aemy Shamy said...

banyak2 entry, entry sapa paling pelik?

jwpn: entry si oyen...

betul ka? hahaha :p

x ba...lawak eh tu teka teki...nnt sy try sama mummy sy la :p

nowriz said...

hihihi.. lucu..

nanti mo kasi ni teka teki sama adik..

beaty said...

wakakakakakakak..tea teki dari mana ni yen..heheheheehh

Yen said...

azeanthy: hehe..yup!

aki: ko lagi pelik aki.

deanona: manada pelik ni..hehe.

aemy: aii..aemy, ko soal ko sendiri jawab..mana aci ni..hehehe.

nowriz: kompom dia tensen nti tu..gehehe..

beaty: anu bah..kazen sa yg kc soal ari tu..mmg lawak+ bikin gerigitan ni..hehe.

Farieyna Bahri said...

hahahahaha..begok ni c neyooo

qaseh johanna said...

dem..!

Yen said...

farieyna: haha..ko la.

qaseh: oyeah!tipah tertipu? haha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...