Aug 4, 2011

Di tamparuli



Kawan : om pigi mana..??
Om : tengok bini di timpa luri (tamparuli)..(dengan slank om nya lah..)
Kawan : mati kah om??..(dengan nada terkejut)
Om : (nada marah dan suara yg kuat)  BODOH kah kau ni.. di timpa luri (tamparuli) mana mati...!!!
Kawan : (bingung sampai sekarang mungkin tu...)





Credit to: Puntianak^Cute (sabah forum)

19 comments:

Kay Masingan said...

selalu dengar ni cerita dan masih lagi boleh ketawa dengan jujurnya walau sudah dengar banyak kali

Yen said...

kay: byk sa dengar lawak om ni, tp yang ni sa pes time..hehe.

Aemy Shamy said...

hahaha..! 1st time pula sy dgr ni..mcm sy kenal ba tu gambar..si budi tu kan..? dia ka yg ckp tu..? hehehe...lucu ohh ^^

Cinoi Lavigne said...

Haha mulau! Sowt bah ni tunang saya suka kasi crita balik2

Yen said...

Aemy: ya..tp bukan cerita dia ni..hehe,budi pu mama niyai..hahha.

Cinoi: kebal bini c om ni..d timpa lori pun nda mati..hehehe!

Anne Nurain said...

hahaha..
ksian bini ny d timpa luri..

byk bha crta2 gini ni kan? semua lucu2.. masa aku p membanci dlm estet2 dulu, ktawa jak kami tgk nama om yang pelik2.. hehehe..

echaRierie said...

hahahaha..adoi..
di timpa luri..

Yen said...

anne: tp ko tau ka anne, ada suda om fames skrg? justinus timberlakey..hehe.

echa: jangan risau..masi idup :)

Va Va Voom said...

lol...bahasa baku ba si om tat.

Aki said...

ko patut tulis,si Aki paling campin slang OM ba ni.. haha..

chegu carol said...

*sambil baca dengan nada* om...hahahaaha...sandi!

tiara dryden said...

Hahahaha. Lama suda nda dgr ni cerita. Adoiii. ksian pl 2 om kena ckp bini dia mati. hahahha

Yen said...

vavavoom: ko pikir sinsaiii? haha!

aki: aki ko juga la paling sampaion sakap om..gaya rambut ko dulu pun mcm om2.hahaha.sayang pla ko putung.

chegu carol: penghayatan tu penting :P

tiara: ya ya, sib bek nda mati ni..hahaha.

beaty said...

haha feymes ni dulu2 kan..bh nanti sa share ni juga cerita sa,,hehehe

Aemy Shamy said...

usieh, hafal oh slang si budi..hahaha..lama x tgk video dia..lucu ohh..haha..

Deanona said...

bwahahaha!! manada mati ditimpa luri!! hahaha om~ om~ :P

Yen said...

beaty: yess! share..jangan tida share..:D

Aemy: lucu kan..hahaha! sia rasa dia la om paling pames-ames skali dlm dunia.

Deanora: buli2 ni dia konfiden bini dia tida mati..malampau la ba kan.hahha!

Yvonne Iman Felicianus said...

Hahahahaha..gila senyum saturang sa depan laptop.. menahan ketawa...

Yen said...

yvonne: (nada om) kenapa di tahan..ketawa saja! hahaha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...